Třídní výlet - 9. B

11. května 2009 v 0:29 | K. Prucková, J. Střídová |  školní rok 2008/2009

Malá fotoreportáž z našeho třídního výletu do rekreačního střediska RELAXA ve Žďárském Potoku.

Naše cesta začala na senickém nádraží, někdo s obrovskou taškou, jiný s malým batůžkem. Někomu chyběl ručník, někomu ponožky.

Nejdříve jsme vyrazili vlakem do Olomouce a pak do Valšova, trošku jsme měli strach, jestli stihnem další spoj - na přestup jsme měli jen dvě minuty, ale nakonec ani 15 minutové zpoždění nebyl problém.

Před deštěm jsme se schovávali na autobusovém nádraží v Rýmařově. Ale na úsměvu nám to neubralo.
Každý deštník, šusťákovka i pláštěnka byla dobrá. Prší, prší, jen se leje...
Naštěstěstí jsme hned po příchodu dostali oběd - vynikající vepřo, knedlo, zelo.
V pokojích jsme se hned cítlili jako doma.
Na první aktivity - nízká lana - jsme nastoupili v dešti, ale po chvilce nám to už zas tak moc nevadilo.

Usušili jsme se, zahřáli na pokojích...
.... a pokračovali hrami v jídelně.

Pak nás čekal výstup na komín. Tady se ukázalo, jak je kdo mrštný, silný. Většina z nás komín zdolala. Paním učitelkám se to bohužel nepovedlo.

Tak jsme s nimi udělali alespoň rozhovor, abychom zachytili jejich pocity z výkonu. Místo mikrofonu sloužili zvlhlé kapesníčky.

Večer se nám otevřel minibar, zařádili jsme si na fotbálku, kulečníku a při diskotéce.
Každý trávil svůj volný čas jinak.

Druhý den nás ráno čekalo překvapení - vykouklo sluníčko a už s námi zůstalo. Paráda.
Nejdřív jsme si zastříleli z luku. Někteří z nás byli menší než on.

Na největší odvážlivce čekala vysoká lana. Pokochejte se pohledem z věže i ze země.
Verča s Kubou se ukázali jako rození horolezci. Celou dráhu zvládli dvakrát za sebou a rychlostí blesku.
Stačilo přijít na to, jak se správně postavit a pak jsme se u toho mohli i usmívat.

Posezení ve výšce 6 metrů (asi).
Kdo z nás nelezl ve výškách, hrál nohejbal a volejbal na pevné zemi.
Všichni jsme se ale těšili na paintball. Naše instruktorka Cvak nám hned na začátku vysvětlila pravidla. Bylo jich moc a zdálo se to docela náročné a nebezpečné.
Prohlídka zbraní a výstroje očima zkušených odborníků (?).

Rozdělili jsme se na čtyři družstva. Dvě skupiny, které proti sobě bojovali, se snažili jeden druhému ukrást vlajku.

Nácvik výstřelů.
Skupiny v akci, vlajky však zůstaly téměř na svých místech. Dříve jsme zemřeli nebo vystříleli munici.
Ukázka neškodných barevných zásahů....
Tenhle zásah byl přesnější....

A takto vypadá začátek modřiny po ranách, které jsme dostali.
Třetí den nás čekala trampolína a pocit volnosti a létání.

Takto vyčerpaně vypadala naše třída po třídenním maratonu všeho, co jsme tady zažili.

Můj pocit z výletu?
Myslím si, že kdybych měla ohodnotit výlet, pak by byl asi dobrý. Nebyl ani nejlepší a ani nejhorší, prostě takový průměr.
I když sport nějak není můj největší koníček, tak mi výlet vyhovoval, byl dobře uspořádaný. Nejlepší atrakcí, kterou jsem si užila, byla pro mě bungee-trampolína. Tak jsem se ani jednou v životě necítila, ten pocit svobody!
Výlet mi aspoň prospěl k tomu, že jsem si o každém spolužákovi udělala obrázek.
Jitka Spurná

Výlet se mi moc líbil.
Sportovní výlety mě prostě baví. Bylo bezva, že jsme vyrazili víc než na jeden den. Líbily se mi skoro všechny aktivity. Taky mě bavily kolektivní hry, které jsme hráli hned první den, a hlavně volejbal. Bylo tam hezky....
Eva Svobodová

Výlet se mi líbil a nejvíc paintball.
Luděk Šobr

Výlet si mi líbil, hlavně některé aktivity, jako např. paintball a vysoká lana. Na pokoji bylo bezvadně, akorát kdyby někdo nevstával už v půl páté! Poznala jsem také kamarády z jiných škol. Příště bych chtěla více paintballu. Když nám instruktorka vyprávěla, co při něm smíme a co nesmíme dělat, co by se nám mohlo stát, tak jsem kolem viděla jen samé vyděšené pohledy. Škoda, že už končíme a že už nepojedeme na žádný výlet.
Hana Svobodová

Nejlepší byl paintball, akorát byl moc krátký a měli jsme málo munice. Příště by to chtělo hrát tak hodinu nebo dokonce dvě. I když ty modřiny by pak asi stály zato!
Vít Navrátil, Jirka Riedinger

Výlet se mi hrozně líbil a nejvíce jsem si užil pintbal l- opravdu dobrý sport, ale jen pokud jste dobře oblečení!
Jan Osladil

Výlet se mi líbil. Nejlepší byl paintball, ale na pokojích byla taky zábava.
Robert Vybíral

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.